Гаковий мультиліфт MAN TGS 35.400 8x4 HOOKARM SYSTEM MANUAL GEARBOX

















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця


















- Съединение
- Цифров тахограф
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Blattfederung
- Digitaler Tachograph
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 r 22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 r 22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 r 22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 r 22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Schäden: keines
- Bladaffjedring
- Digital fartskriver
- Kobling
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 r 22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 r 22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 r 22.5; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 r 22.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
- Κοτσαδόρος
- Ψηφιακός ταχογράφος
- Coupling
- Digital tachograph
- Leaf spring suspension
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 r 22.5; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Tyre size: 385/65 r 22.5; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 r 22.5; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 r 22.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Damages: none
- Acoplamiento
- Suspensión de ballesta
- Tacógrafo digital
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 r 22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 r 22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 r 22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 r 22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Chape d'attelage
- Suspension à lames
- Tachygraphe numérique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 r 22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 r 22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 r 22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 r 22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Dommages: aucun
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Digitális tachográf
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 r 22.5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 r 22.5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 r 22.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 r 22.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Kár: sérülésmentes
- Sospensione balestra
- Tachigrafo digitale
- Bladvering
- digitale tachograaf
- Engine break
- vangmuil
= Bijzonderheden =
REFERENCE NUMBER: 24446
MAN TGS 35.400 8X4 Hookarmsystem truck with ABS,Airco,Aluminium tank,Jaw for trailer,Digitale tacho,PTO,Engine brake,Euro 5,Ad-blue,Steel suspension,Manual gearbox.
VDL 25 Ton's hooksystem.
Truck in good condition with 673.000km, In our yard and ready to work.WARNING! Prevent Internet Fraud!
Always check our bank account number on our website before transferring money. We or our employees will never ask you to make a payment to a different bank account number than the bank account number which is mentioned on our website.
If someone asks you to transfer money to a different bank account number, please always contact us by phone before you transfer the money.
Bank name: ING Bank
Account name: S-Trucks B.V.
BIC/SWIFT: INGBNL2A
IBAN: NL51 INGB 0008 4570 17
Prices are without VAT.
No rights could be derived from given information.
Check our website for more than 1100 Trucks, Trailers and Cranes for sale!!!
показати контакти
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 r 22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 r 22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 r 22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 r 22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Schade: schadevrij
- Digital ferdskriver
- Kobling
- Resory
- Sprzęg
- Tachograf cyfrowy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 r 22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 r 22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 r 22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 r 22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Uszkodzenia: brak
- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Tacógrafo digital
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 r 22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 r 22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 r 22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 r 22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
- Tahograf digital
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Цифровой тахограф
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 r 22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 r 22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 r 22.5; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 r 22.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Digital färdskrivare
- Koppling
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 r 22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 r 22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 r 22.5; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 r 22.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Skada på fordon: skadefri
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon