Гаковий мультиліфт Mercedes-Benz LP 1319 , Oldtimer







































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця


























- Съединение
- Хидравлика на самосвала
- Připojení
- Vyklápěcí hydraulika
- Blattfederung
- Kipphydraulik
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: LP, Tag
Refenmaß: 10R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 8800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Max. Zuglast: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: LP, day cab
Dækstørrelse: 10R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Maks. bugseringsvægt: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics
= More information =
Cab: LP, day
Tyre size: 10R22.5
Front axle: Max. axle load: 4500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 8800 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Max. towing weight: 18.200 kg
Emission class: Euro 0
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Suspensión
= Más información =
Cabina: LP, día
Tamaño del neumático: 10R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Peso máx. de remolque: 18.200 kg
Clase de emisión: Euro 0
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Hydraulique
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: LP, jour
Dimension des pneus: 10R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Poids de traction max.: 18.200 kg
Classe d'émission: Euro 0
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Billenőplató-hidraulika
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: LP, nap
Gumiabroncs mérete: 10R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Maximális vontatási súly: 18.200 kg
Kibocsátási osztály: Euro 0
HÉA/marzs: A vállalkozók számára nem levonható HÉA (árrésrendszer)
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Vangmuil
= Meer informatie =
Cabine: LP, dag
Bandenmaat: 10R22.5
Vooras: Max. aslast: 4500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 8800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Max. trekgewicht: 18.200 kg
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
- Hydraulika
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Kabina: LP, dzienna
Rozmiar opon: 10R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Mak. waga uciągu: 18.200 kg
Klasa emisji: Euro 0
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Acoplamento
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: LP, dia
Tamanho dos pneus: 10R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Peso máx. de reboque: 18.200 kg
Classe de emissões: Euro 0
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: LP, кабина без спального места (day)
Размер шин: 10R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Макс. буксируемый вес: 18.200 kg
Уровень выбросов: Euro 0
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Hytt: LP, dag
Däckets storlek: 10R22.5
Framaxel: Max. axellast: 4500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 8800 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Max. bogseringsvikt: 18.200 kg
Utsläppsklass: Euro 0
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon