KING Vehicle Body Builder
KING Vehicle Body Builder
У продажу: 17 оголошень
5 років на Autoline
Телефони перевірені
У продажу: 17 оголошень
5 років на Autoline

Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P

PDF
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 1 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 2 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 3 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 4 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 5 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 6 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 7 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 8 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 9 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 10 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 11 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 12 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 13 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 14 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 15 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 16 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 17 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 18 - Autoline
Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P | Зображення 19 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/19
PDF
86 870 €
Ціна без ПДВ
370 000 PLN
≈ 4 187 000 грн
106 850,10 €
Ціна з ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка: Renault
Модель: D 18 HIGH P
Рік випуску: 2025
Пробіг: 10 км
Повна маса: 18 000 кг
Місце розташування: Польща Słupsk7069 км до "United States/Columbus"
Можливий лізинг
Дата розміщення: 8 серп. 2025 р.
Autoline ID: TM41504
Опис
Марка кузова: KING
Модель: HZ-12R
Двигун
Потужність: 280 к.с. (206 кВт)
Паливо: дизель
Турбо
Інтеркулер
Об'єм: 7 000 см³
Кількість циліндрів: 4
Євро: Euro 6
Сажовий фільтр
КПП
Тип: автомат
Реверс
Осі
Кількість осей: 2
Колісна формула: 4x2
Підвіска: ресора/ресора
Спарена гума
Гальма: дискові
Гальма
ABS
Салон і комфорт
Тахограф
Додаткові опції
Кондиціонер
Електросклопідйомники: передні
Підсилювач керма: гідравлічний
Запасне колесо
Функції безпеки
Подушка безпеки
ESP
Додаткова комплектація
ASR
PTO
Резервуар AdBlue
Додаткове обладнання
Скринька для інструментів
Стан
Стан: новий
Гарантія: 2 роки
Додаткова інформація
Колір: білий

Додаткова інформація — Новий гаковий мультиліфт Renault D 18 HIGH P

Англійська
KING Hakenlift – HZ-12 R – 12 Tonnen Tragkraft! NEUES Gerät vom Hersteller!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - GVM 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


HAKENVORRICHTUNG HZ-12R


Grunddaten:

⦁ Nennladekraft – 12.000 kg

⦁ Hakenhöhe H= 1200 mm

⦁ Teleskopischer Hauptarm

⦁ Eigengewicht des Geräts - 1300 kg

⦁ Arbeitsdruck – 30 MPa

⦁ Länge des Geräts – 4000 mm

⦁ Nutzlänge der Behälter – 2800 – 4500 mm


Ausrüstung:

⦁ Der Rahmen der Hakenstruktur besteht aus hochwertigem Stahl mit lasergeschnittenen Löchern

⦁ Rollen sorgen für Stabilität der Behälterführung

⦁ Steuerung in der Kabine und von außerhalb des Fahrzeugs – manueller Notfall

⦁ Kugelgestrahlte Stahlkonstruktion, anschließend Lackierung mit Epoxidgrundierung und Oberflächenlackierung mit Polyurethanfarbe im RAL-Farbsystem

⦁ Hydraulische Containerverriegelung

⦁ Hydrauliköltank mit Ölstandsanzeige

⦁ Hydraulikpumpe

⦁ Seitlicher Unterfahrschutz

⦁ Netzkorb

⦁ Radkästen hinten

⦁ Seitenplattformen

⦁ Anti-Fahrrad-Abdeckungen

⦁ Haken mit automatischer Verriegelung

⦁ Durchführung des UDT-Verfahrens


Chassis:


DTI 8-MOTOR Kühlerfrostschutz: bis -40 °C. Maximale Leistung: 206 kW bei 2100 U/min. Max. Drehmoment: 1050 Nm von 950 bis 1600 U/min. Diesel, 6 Zylinder, in Reihe – 4 Ventile pro Zylinder – Steuerzeiten hinten. Hochdruck-Common-Rail-Direkteinspritzung 2000 bar. Zylinderdurchmesser 110 mm – Kolbenhub 135 mm – Hubraum 7,7 l. Aufladung mit einem Turbolader mit variabler Abgasrückführung. Fassungsvermögen des Schmiersystems: 27 Liter inklusive Filter Standard-Motorölwechselintervall Stahlölwanne Fassungsvermögen des Kühlsystems: 17 Liter Abgasemissionsstufe EU EURO VI Kompaktes Abgasnachbehandlungssystem (7. Einspritzdüse, Katalysator, DPF, SCR) Kühlmittelgeräuschnorm R51. 03


VORDERACHSE Vorderachstragfähigkeit: 7,5 t.

Kabinenfederung vorne über Gummi-Metall-Buchsen und hinten mechanisch kippbar. 2 beheizbare, fernbedienbare Rückspiegel. 2 Weitwinkelspiegel. Rampenspiegel. Rückspiegel für Aufbauten mit einer Breite von 2.500 bis 2.600 mm. Lufteinlass auf Fahrerhaushöhe. Luftfilter-Verschmutzungsanzeige. Vordere Kotflügel mit Spritzschutz. LED-Scheinwerfer und LED-Stufenbeleuchtung, schwarz. Visier. Verklebte, getönte Windschutzscheibe. Getönte Heckscheibe. Leiste zur Montage von Zubehör auf dem Dach.


REIFEN UND RÄDER Abmessungen 295/80 R22,5 C-Profil ECOREGIONAL HS3 / HD3 Stahlfelgen Reifendruckkontrollsystem nach ISO 11992 Stahlabdeckungen für Vorderradmuttern Ersatzrad vorübergehend montiert.


MOTORAUSRÜSTUNG Teilweise Öldampfrückführung (halbgeschlossenes System). Kaltstartsystem durch Vorwärmen der Ansaugluft. Motornebenantrieb: Abtrieb: verzahnt (DIN 5462). Antrieb: permanent Drehrichtung: wie Motor Maximales Drehmoment: 600 Nm Übersetzungsverhältnis: 1 / 1 Position: Std. 12 Elektronischer Geschwindigkeitsbegrenzer (90 km/h)


GETRIEBE Optishift 8AP-Getriebe Schaltstrategie optimiert für FUEL ECO Automatikgetriebekühler


Kabineninnenraum: Staufächer über der Windschutzscheibe: 2 Fächer (50 l) mit Netz gesichert, drei Sonnenblenden an der Windschutzscheibe. Vorbereitung für eine 24-Volt-Steckdose über der Windschutzscheibe. Digitale Rückfahrkamera Vorbereitung für den Einbau C.B. Radio. Digitaler Fahrtenschreiber DTCO 4.1 Manuelle Dachbelüftung Luftgefederter Fahrersitz mit integriertem Sicherheitsgurt Fahrerarmlehne Rote Sicherheitsgurte Sicherheitsgurt-Kontrollleuchte. 2er-Sitzbank mit Armlehne und abschließbarem Ablagefach-Aktor. Stufenweise Dimmung der Beleuchtung in der Kabine. verschiebbare Sonnenblende auf der Fahrerseite, 2 Kleiderbügel an der Rückwand, elektrische Fensterheber, Klimaanlage, Bedienungsanleitung auf Polnisch



Betriebsbremse: Zweikreis-Bremssystem. Alle Scheibenbremsen Luftkompressor 1080 l/min, 720 cm³ Zweizylinder Elektronische Steuerung der Luftproduktion durch APM (Air Product Management) Beheizter Trockner, Patronenwechsel optimiert durch vorbeugende Wartung. 2-Draht-Anhängerbremssystem mit ISO-Steckern, Stromversorgung (rot), Steuerung (gelb). Steckdose für den Anhänger


EBS: Antiblockiersystem (ABS). Anti-Rutsch-System (ASR). DTC (Deceleration Torque Control) Kombination aus Retarder und Betriebsbremse Differenzialsperre-Einschaltkontrolle (falls vorhanden) bis zu <10 km/h (4x2) Bremsleistungsalarme Kettensteuerung und Überschlagschutzsystem ESC (Elektronische Stabilitätskontrolle) Steuerkupplung Notbremsassistent ( AFU) Notbremslichter (EBL)


Ausrüstung an der Spitze
KING hooklift - HZ-12 R - 12 tons of lifting capacity! NEW device from the manufacturer!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17.99 T / DMCZ 32 T - 2024

HOOK-UP DEVICE HZ-12R

Basic data:

⦁ Nominal loading capacity – 12,000 kg

⦁ Hook height H= 1200 mm

⦁ Telescopic main arm

⦁ Net weight of the device - 1300 kg

⦁ Working pressure – 30 Mpa

⦁ Device length – 4000 mm

⦁ Usable length of containers – 2800 – 4500 mm

Equipment:

⦁ Hook body frame made of high-quality steel with laser-cut holes

⦁ Rollers ensuring the stability of the container guidance

⦁ Control in the cabin, and from the outside of the vehicle - manual emergency

⦁ Shot-blasted steel structure, then painted with epoxy primer and top-coated with polyurethane paint in the RAL colour system

⦁ Hydraulic container lock

⦁ Hydraulic oil tank with oil level indicator

⦁ Hydraulic pump

⦁ Side underrun guards

⦁ Mesh basket

⦁ Rear wheel arches

⦁ Side platforms

⦁ Anti-bicycle guards

⦁ Hook with automatic latch

⦁ UDT procedure performed

Chassis:

DTI 8 ENGINE Coolant antifreeze: up to -40° C. Maximum power: 206 kW at 2100 rpm Maximum torque: 1050 Nm from 950 to 1600 rpm Diesel, 6-cylinder, inline - 4 valves per cylinder - rear timing High-pressure Common Rail direct injection 2000 bar. Cylinder diameter 110 mm - piston stroke 135 mm - Displacement 7.7 l. Turbocharged with variable geometry turbocharger Exhaust gas recirculation Direction of rotation (from SB side): counterclockwise. Lubrication system capacity: 27 l including filter Standard engine oil change interval Steel oil pan Cooling system capacity: 17 liters Emission level EU EURO VI Compact exhaust gas treatment system (7y injector, catalytic converter, DPF, SCR) Coolant Noise standard R51.03

FRONT AXLE Front axle load capacity: 7.5 t.

Cabin suspension on rubber-metal bushes at the front and mechanical at the rear Cab tilt hydraulic. 2 heated, remote-controlled rear-view mirrors. 2 wide-angle mirrors. Ramp mirror. Rear-view mirrors for bodies 2500 to 2600 mm wide Front access mirror Air intake at cab height. Air filter contamination indicator Front fenders with anti-spray protection LED headlights and LED step lighting Black exterior cab trim. Sun visor. Bonded, tinted windscreen. Tinted rear window Roof attachment beam.

TIRES AND WHEELS Dimensions 295/80 R22.5 C profile. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Steel rims Tire pressure monitoring system in accordance with ISO 11992 Steel covers for front wheel nuts Temporarily mounted spare wheel.

ENGINE EQUIPMENT Partial oil vapour recirculation (semi-closed system) Cold engine start system by heating the intake air. Engine PTO: Output: splined (DIN 5462). Drive: permanent Direction of rotation: as engine Maximum torque: 600 Nm Gear ratio: 1 / 1 Position: 12 o'clock Electronic speed limiter (90 km/h)

GEARBOX Optishift 8AP gearbox Gear shift strategy optimized for FUEL ECO Automatic gearbox cooler

Cabin interior: Storage compartments above windscreen: 2 storage compartments (50 l) secured with netting three sun visors on windscreen Preparation for 24 volt socket above windscreen. Digital reversing camera Preparation for C.B. radio. Digital tachograph DTCO 4.1 Manual roof vent Air-suspended driver's seat with integrated seat belt Driver's armrest Red seat belts Seat belt warning light. 2-seater bench with armrest and storage actuator, lockable with key Gradual dimming of cabin lighting. sun visor sliding on driver's side 2 coat hooks on rear wall Electric window lift Air conditioning Operating instructions in Polish

Functional brake: Dual circuit braking system. All disc brakes Air compressor 1080 l/min, 720 cm³ twin-cylinder Electronic control of air production by APM (Air Product Management) Heated dryer, cartridge replacement optimized by preventive maintenance. Trailer brake system 2-wire with ISO connectors, power supply (red), control (yellow). Electric socket for trailer

EBS: Anti-lock braking system (ABS). Anti-skid system (ASR). DTC (Decel. Torque Control) Combined operation of retarders and service brake Differential lock engagement control (if equipped) up to <10 km/h (4x2) Brake performance alarms Trace control and roll mitigation system ESC (Electronic Stability Control) Coupling control Emergency Brake Assist (AFU) Emergency Brake Lights (EBL)

Equipment at the steering wheel
Показати весь коментар
Hakowiec KING - HZ-12 R - 12 ton udźwigu! NOWE urządzenie od producenta!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


URZĄDZENIE HAKOWE HZ-12R


Dane podstawowe:

⦁ Nominalna moc załadunkowa – 12.000 kg

⦁ Wysokość haka H= 1200 mm

⦁ Teleskopowane ramię główne

⦁ Masa własna urządzenia - 1300 kg

⦁ Ciśnienie robocze – 30 Mpa

⦁ Długość urządzenia – 4000 mm

⦁ Długość użytkowa kontenerów – 2800 – 4500 mm


Wyposażenie:

⦁ Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali z otworami wycinanymi laserowo

⦁ Rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera

⦁ Sterowanie w kabinie, oraz z zewnątrz pojazdu - manualne awaryjne

⦁ Konstrukcja stalowa śrutowana, następnie malowana farbą podkładową epoksydową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL

⦁ Hydrauliczna blokada kontenera

⦁ Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu oleju

⦁ Pompa hydrauliczna

⦁ Boczne osłony antynajazdowe

⦁ Kosz na siatkę

⦁ Nadkola tylnych kół

⦁ Podesty boczne

⦁ Osłony antyrowerowe

⦁ Hak z zapadką samoczynną

⦁ Przeprowadzenie procedury UDT


Podwozie:


SILNIK DTI 8 Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40° C. Moc maksymalna: 206 kW przy 2100 obr./min Maks. moment obrotowy: 1050 Nm od 950 do 1600 obr./min Wysokoprężny, 6. cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder - rozrząd z tyłu Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni Common Rail 2000 bar. Średnica cylindra 110 mm - skok tłoka 135 mm - Pojemność skokowa 7,7 l. Doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii Recyrkulacja spalin Kierunek obrotów (od strony SB): przeciwny do zegara. Pojemność układu smarowania: 27 l łącznie z filtrem Okres wymiany oleju silnika standardowy Stalowa miska olejowa Pojemność układu chłodzenia: 17 litrów Poziom emisji spalin UE EURO VI System oczyszczania spalin zwarty (7y wtryskiwacz, katalizator, DPF, SCR) Płyn chłodzący Norma hałasu R51.03


OŚ PRZEDNIA Nośność osi przedniej: 7,5 t.

Zawieszenie kabiny na tulejach gumowo-metalowych z przodu i mechaniczne z tyłu Odchylanie kabiny hydrauliczne. 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. 2 lusterka szerokokątne. Lusterko rampowe. Lusterka wsteczne dla zabudowy o szerokości 2500 do 2600 mm Lusterko dojazdowe przednie Chwyt powietrza na wysokości kabiny. Wskaźnik zanieczyszczenia filtra powietrza Błotniki przednie z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym Reflektory LED i oświetlenie stopni LED Elementy wykończeniowe zewnętrzne kabiny czarne. Osłona przeciwsłoneczna. Klejona, przyciemniona szyba przednia. Szyba tylna przyciemniana Belka do mocowania osprzętu na dachu.


OPONY I KOŁA Wymiary 295/80 R22,5 Profil C. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Obręcze stalowe System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ISO 11992 Osłony stalowe nakrętek kół przednich Koło zapasowe mocowane prowizorycznie.


OSPRZĘT SILNIKA Częściowa recyrkulacja oparów oleju (układ półzamknięty) Układ rozruchu zimnego silnika przez podgrzewanie powietrza dolotowego. Przystawka odbioru mocy od silnika: Wyjście: wielowypust (DIN 5462). Napęd: stały Kierunek obrotu: jak silnika Moment maksymalny: 600 Nm Przełożenie: 1 / 1 Pozycja: godz. 12 Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km/h)


SKRZYNIA BIEGÓW Skrzynia biegów Optishift 8AP Strategia zmiany biegów zoptymalizowana dla FUEL ECO Chłodnica automatycznej skrzyni biegów


Wnętrze kabiny: Schowki nad szybą przednią: 2 schowki (50 l) zabezpieczone siatką trzy osłony przeciwsłoneczne na szybie przedniej Przygotowanie do gniazda 24 volt nad szybą przednią. Kamera cyfrowa cofania Przygotowanie do montażu C.B. radio. Tachograf cyfrowy DTCO 4.1 Wywietrznik dachowy ręczny Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa Podłokietnik kierowcy Czerwone pasy bezpieczeństwa Kontrolka pasów bezpieczeństwa. 2-miejscowa ławka z podłokietnikiem i siłownikiem schowka, zamykanego na klucz Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. osłona przeciwsłoneczna przesuwana po stronie kierowcy 2 wieszaki na tylnej ścianie Elektryczne podnoszenie szyb Klimatyzacja Instrukcja obsługi po polsku



Hamulec zasadniczy: Układ hamulcowy dwuobwodowy. Wszystkie hamulce tarczowe Sprężarka powietrza 1080 l/min, 720 cm³ dwucylindrowa Elektroniczne sterowanie produkcją powietrza przez APM (Air Product Management) Osuszacz podgrzewany, wymiana wkładu zoptymalizowana przez obsługę zapobiegawczą. Układ hamulców przyczepy 2. przewodowy ze złączkami ISO, zasilanie (czerwony), sterowanie (żółty). Gniazdo elektryczne do przyczepy


EBS: System zapobiegający blokowaniu kół (ABS). Układ przeciwpoślizgowy (ASR). DTC (Kontrola momentu obrotowego w trakcie zwalniania) Połączenie działania zwalniaczy i hamulca zasadniczego Sterowanie włączeniem blokady mechanizmu różnicowego (jeżeli jest) do <10 km/h (4x2) Alarmy sprawności hamulców Kontrola toru jazdy i system zapobiegający przewróceniu ESC (Electronic Stability Control) Kontrola sprzęgu Wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU) Światła hamowania awaryjnego (EBL)


Wyposażenie przy kierownicy: Kierownica 4. ramienna Radioodtwarzacz analogowy i cyfrowy w formacie DAB / DAB+ Przesyłanie strumieniowe przez Bluetooth 4.0 z trybem głośnomówiącym i sterowaniem przy kierownicy Port USB


Tablica rozdzielcza: Uchwyt tabletu z 2 portami USB-C Gniazdo 12V + 24V na desce rozdzielczej do akcesoriów (wiązka 24V w schowkach nad szybą). Kluczyk z blokadą rozruchu silnika. Klucz składany Zdalne sterowanie drzwi. Regulowany ogranicznik prędkości ze sterowaniem przy kierownicy (ASL) Z Kick-Down.Pokonanie punktu oporu na końcu skoku pedału przyspieszenia powoduje automatyczną redukcję biegów. Tryb power

Ostrzeżenie o senności kierowcy (DDAW) i alarm zmiany pasa (LDWS) Radary monitorowania z boku lewej i prawej strony Alarm czołowy obecności pieszych i rowerzystów połączonej z zaawansowanymi układami hamowania awaryjnego (AEBS) i tempomatem adaptacyjnym (ACC)


показати контакти
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
86 870 € 370 000 PLN ≈ 4 187 000 грн
2025
10 км
Потужність 250 к.с. (184 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 11 200 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
88 490 € 376 900 PLN ≈ 4 265 000 грн
2025
10 км
Потужність 272 к.с. (200 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
59 870 € 255 000 PLN ≈ 2 886 000 грн
2025
10 км
Потужність 176 к.с. (129 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 4 000 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
53 760 € 229 000 PLN ≈ 2 591 000 грн
2025
10 км
Потужність 175 к.с. (129 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 6 000 кг Підвіска ресора/ресора Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
42 960 € 183 000 PLN ≈ 2 071 000 грн
2025
10 км
Потужність 150 к.с. (110 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
124 200 € 529 000 PLN ≈ 5 986 000 грн
2025
10 км
Потужність 421 к.с. (309 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
55 690 € 237 200 PLN ≈ 2 684 000 грн
2025
10 км
Потужність 150 к.с. (110 кВт) Паливо дизель Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
65 720 € 279 900 PLN ≈ 3 167 000 грн
2025
10 км
Потужність 176 к.с. (129 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
44 420 € 189 200 PLN ≈ 2 141 000 грн
2025
10 км
Потужність 180 к.с. (132 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
59 870 € 255 000 PLN ≈ 2 886 000 грн
2025
20 км
Потужність 180 к.с. (132 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Марка кузова KING
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
47 750 € 203 400 PLN ≈ 2 302 000 грн
2025
10 км
Потужність 175 к.с. (129 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 5 000 кг Колісна формула 4x2
Польща, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем