Пожежна машина Mercedes-Benz 1325 godiva pump bomberos
Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















- Дискови спирачки
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Усилвател на волана
- Diferenciál s brzdou
- Kotoučové brzdy
- Navigační systém
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Uzávěrka diferenciálu
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Nástavba: Hasičský vůz
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4700 kg; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 9300 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 80%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 80%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 80%; Profil pneumatiky vpravo venku: 80%
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Differentialsperre
- Lenkhilfe
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Rundumleuchte
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
GODIVA PUMPE 3000LITER MIN
1700WASSERTANK
SLAUGEN
STABFAST
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 9300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Kraftig motorbremse
- Navigationssystem
- Servostyring
- Skivebremser
- Styret spærredifferentiale
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Δισκόφρενα
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κόρνα αέρα
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- Air horn
- Air Suspension Seats
- Differential Lock
- Disc brakes
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Navigation system
- Power steering
- Rotating beacon
= Remarks =
GODIVA PUMP 3000LITER MIN
1700LITER WATERTANK
HOSE,S
STABFAST
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 9300 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Bocina de aire
- Dirección asistida
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- Sistema de navegacion
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Levyjarrut
- Navigointijärjestelmä
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Äänimerkki
- Blocage de différentiel
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Phare arrière
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension de feuille
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Zračna sirena
- Differenciálzár
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Rugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
- Tárcsafékek
= További információk =
Felépítmény: Tűzoltóautó
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4700 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 9300 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Servosterzo
- Sistema di navigazione
- Sospensione balestra
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Motopompa antincendio
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4700 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 9300 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 80%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 80%; Profilo del pneumatico interno destro: 80%; Profilo del pneumatico esterno destro: 80%
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
- Bladvering
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Schijfremmen
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
GODIVA POMP 3000LITER/MIN
WATERTANK1700LITER
STABFAST
SLANGEN
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 9300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Servostyring
- Skivebremser
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Hamulce tarczowe
- Mechanizm różnicowy
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Sistema de navegação
- Suspensão de molas
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Servodirecţie
- Sistem de navigație
- Suspensie pe arcuri
- Блокировка дифференциала
- Дисковые тормоза
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система навигации
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kotúčové brzdy
- Navigačný systém
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Uzávierka diferenciálu
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Hasičské vozidlo
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4700 kg; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9300 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 80%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 80%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 80%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 80%
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
- Bladfjäder
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Navigationssystem
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Styrd differentialbroms
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 9300 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Disk frenler
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Navigasyon sistemi
- Yaprak yaylı süspansiyon