Самоскид DAF CF 85.460 CF85.460 Kipper mit Kran Palfinger 8x2
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Зацікавилися оголошенням?
1/21
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Ціна:
за запитом
Запитати ціну
Зв'язатися з продавцем
Марка:
DAF
Тип:
самоскид
Рік випуску:
2012-10
Перша реєстрація:
2012-10-17
Пробіг:
497 720 км
Вантажопідйомність:
14 700 кг
Власна вага:
17 300 кг
Повна маса:
32 000 кг
Місце розташування:
Італія Lonato del Garda (BS)7210 км від вас
Дата розміщення:
вчора
Номер у стоці продавця:
269314234
Опис
Паливний бак:
300 л
Двигун
Потужність:
462 к.с. (340 кВт)
Паливо:
дизель
Об'єм:
12 902 см³
Євро:
Euro 5
КПП
Тип:
механіка
Осі
Кількість осей:
4
Колісна формула:
8x2
Підвіска:
ресора/пневмо
Спарена гума:
Гальма
ABS:
Кабіна
Кондиціонер:
Електросклопідйомники:
Центральний замок:
Протитуманні фари:
Сонцезахисний козирок:
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Підписатися на продавця
Jana
Мови:
італійська, німецька, англійська
+39 327 487...
Показати
+39 327 487 4365
+39 030 698...
Показати
+39 030 698 0807
+39 030 698...
Показати
+39 030 698 0806
Адреса
Італія, Ломбардія, 25017, Lonato del Garda (BS), Via PrÞ 4
Локальний час продавця:
08:39 (CET)
Надіслати повідомлення
Контакти продавця
GAM TRUCKS S.R.L.
Італія
5 років на Autoline
4.4
48 відгуків
Підписатися на продавця
+39 327 487...
Показати
+39 327 487 4365
+39 030 698...
Показати
+39 030 698 0807
+39 030 698...
Показати
+39 030 698 0806
Поставити питання продавцю
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
28 000 €
≈ 1 226 000 грн
2011
226 000 км
Потужність
300 к.с. (221 кВт)
Євро
Euro 5
Вантажопід.
8 221 кг
Об'єм
7,41 м³
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Італія, San Lorenzo
Зв'язатися з продавцем
49 000 €
≈ 2 146 000 грн
2008
453 000 км
Потужність
412 к.с. (303 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
8x4
Підвіска
ресора/ресора
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
1991
130 360 км
Потужність
364 к.с. (268 кВт)
Паливо
дизель
Вантажопід.
9 100 кг
Колісна формула
6x2
Підвіска
ресора/ресора
Італія, LONATO DEL GARDA (BS)
Зв'язатися з продавцем
49 500 €
≈ 2 168 000 грн
2012
260 000 км
Потужність
557 к.с. (410 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
6x4
Підвіска
ресора/ресора
Німеччина, Sottrum
Зв'язатися з продавцем
45 999 €
≈ 2 015 000 грн
2012
266 370 км
Потужність
410 к.с. (301 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Вантажопід.
16 300 кг
Колісна формула
8x4
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
двостороння
Литва, Vilnius
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
1994
235 000 км
Потужність
350 к.с. (257 кВт)
Колісна формула
6x4
Спосіб розвантаження
задня
Італія, Montecchio Maggiore (VI)
Зв'язатися з продавцем
53 000 €
≈ 2 321 000 грн
2011
420 000 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Спосіб розвантаження
тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
28 079,06 €
≈ 1 230 000 грн
2012
487 560 км
Паливо
дизель
Колісна формула
6x2
Чехія, Strančice
Зв'язатися з продавцем
95 000 €
≈ 4 161 000 грн
2011
525 000 км
Потужність
361 к.с. (265 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Спосіб розвантаження
тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
40 000 €
≈ 1 752 000 грн
2011
200 000 км
Потужність
161 к.с. (118 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
55 000 €
≈ 2 409 000 грн
2013
470 000 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Спосіб розвантаження
тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
28 000 €
≈ 1 226 000 грн
2011
480 000 км
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
39 999 €
≈ 1 752 000 грн
2012
261 326 км
Потужність
430 к.с. (316 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Вантажопід.
11 820 кг
Колісна формула
6x4
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
тристороння
Литва, Vilnius
Зв'язатися з продавцем
8 100 €
≈ 354 800 грн
1993
458 000 км
Потужність
162 к.с. (119 кВт)
Євро
Euro 1
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 700 кг
Об'єм
6,48 м³
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
тристороння
Італія, Costigliole Saluzzo (CN)
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2012
Колісна формула
4x4
Італія, Palmi (RC)
Зв'язатися з продавцем
41 600 €
≈ 1 822 000 грн
2011
290 000 км
Потужність
310 к.с. (228 кВт)
Паливо
дизель
Вантажопід.
8 000 кг
Об'єм
5,93 м³
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
задня
Польща, Nowy Sącz
Зв'язатися з продавцем
40 000 €
≈ 1 752 000 грн
2010
224 000 км
Потужність
220 к.с. (162 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/пневмо
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
46 000 €
≈ 2 015 000 грн
2012
Потужність
279 к.с. (205 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Колісна формула
4x2
Підвіска
ресора/ресора
Спосіб розвантаження
тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
Запчастини до вантажівок
Muldenkipper 28cbm
Kran Epsilon Palfinger Mod. Q150L83 mit 2 Abstützungen und Greifer
8x2
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Differentialsperre
Manualgetriebe
Euro 5
zGG 32.000kg - Nutzlast 14.700kg
Total-Länge LKW 9.11m
Radstand 4.60m
Reifen 40%-30%
300L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
Alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7400 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kran: Epsilon Palfinger, hinter der Kabine
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7400 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Kran: Epsilon Palfinger, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7400 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Crane: Epsilon Palfinger, behind the cab
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Grúa: Epsilon Palfinger, detrás de la cabina
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7400 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Grue: Epsilon Palfinger, derrière la cabine
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
anno 10/2012
km 497.720
ribaltabile posteriore 28mc
gru Epsilon Palfinger Mod. Q150L83 con 2 stabilizzatori e polipo
8x2
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
bloccaggio differenziale
cambio manuale
Euro 5
PTT 32.000kg - portata 14.700kg
lunghezza totale del veicolo 9.11m
gomme 40%-30%
passo 4.60m
serbatoio 300L
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7400 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Kraan: Epsilon Palfinger, achter de cabine
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7400 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Żuraw: Epsilon Palfinger, z tyłu kabiny
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7400 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Grua: Epsilon Palfinger, atrás da cabina
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7400 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Кран: Epsilon Palfinger, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее