Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne

PDF
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 1 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 2 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 3 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 4 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 5 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 6 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 7 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 8 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 9 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 10 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 11 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 12 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 13 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 14 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 15 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 16 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 17 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 18 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 19 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 20 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 21 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 22 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 23 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 24 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 25 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 26 - Autoline
Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne | Зображення 27 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/27
PDF
17 250 €
Ціна без ПДВ
≈ 807 300 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: IVECO
Рік випуску: 1995-07
Перша реєстрація: 1995-07-15
Пробіг: 1 025 110 км
Вантажопідйомність: 22 000 кг
Власна вага: 10 000 кг
Повна маса: 32 000 кг
Місце розташування: Бельгія Gistel (West-Vlaanderen)7496 км до "United States"
Номер у стоці продавця: 10418
Дата розміщення: понад 1 місяць
Опис
Модель: 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Габаритні розміри: 8,75 м × 2,55 м × 3,45 м
Паливний бак: 400 л
Кузов
Розміри кузова: 5 м × 2,46 м × 0,95 м
Скринька для інструментів
Двигун
Потужність: 370 к.с. (272 кВт)
Паливо: дизель
Об'єм: 13 718 см³
Кількість циліндрів: 6
Євро: Euro 1
КПП
Тип: механіка
Кількість передач: 16
Осі
Кількість осей: 4
Колісна формула: 8x4
Підвіска: ресора/ресора
Колісна база: 4 200 мм
Спарена гума
Перша вісь: 315/80r22.5
Друга вісь: 315/80r22.5
Третя вісь: 315/80r22.5
Четверта вісь: 315/80r22.5
Кабіна
Автомагнітола
Електросклопідйомники
Обмежувач швидкості
Сонцезахисний козирок
Додаткова комплектація
Блокування диференціала
Стан
Стан: уживані
Додаткова інформація
Колір: червоний
Додаткові послуги

Додаткова інформація — Самоскид IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne

Англійська
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Elek. Fensterheber
- Motorbremse

= Anmerkungen =

LKW mit 13 Liter motor - ZF schaltgetriebe -
3 Seiten Kipper (aber PTO, pumpe und Öltank sind abgebaut)
Perfekten zustand !

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 16S, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Höhe der Ladefläche: 147 cm
Kipper: Links / Rechts / Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Gulvhøjde i lastrum: 147 cm
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Φρένο κινητήρα
= Additional options and accessories =

- Elec. windows
- Engine Brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

Truck with 13L engine - ZF gearbox -
3 side tipper met alu sides (but PTO, pump and oiltank have been dismantled)
perfect condition !

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Height of cargo floor: 147 cm
Tipper: Left / Right / Back

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
= Más opciones y accesorios =

- Freno motor
- Suspensión

= Comentarios =

Camion motor 13Litros - caja cambios ZF manual -
Caja volquete tri-lateral con cartolas en alu (PTO, bomba y deposto de aceite estan desmontadas)
Perfecto Estado !

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 16S, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Altura piso de carga: 147 cm
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Lehtijousitus
- Moottorin jarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein Moteur
- Suspension de feuille
- Vitres élec.

= Remarques =

Camion avec moteur 13L, boite ZF manuelle -
Benne Tri-laterales avec ridelles en alu (mais le PTO, et pompe et réservoir d'huile hydraulique on été demonté)
Etat parfait !

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Hauteur du plancher de chargement: 147 cm
Kipper: Gauche / Droite / Arrière

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Lisnata opruga
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Elek. ramen
- Motorrem

= Bijzonderheden =

Vrachtwagen met 13 Liter motor - ZF versnellingsbak -
3 zijden kipper (PTO, pomp en olie tank zijn gedemonteerd) -
Perfekte staat !

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 16S, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Hoogte laadvloer: 147 cm
Kipper: Links / Rechts / Achter

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Bladfjæring
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 16S, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Wysokość podłogi ładowni: 147 cm
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas
- Travão de motor

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 16S, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Altura do piso da bagageira: 147 cm
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 16S, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Высота грузового пола: 147 cm
Самосвал: Слева / Справа / Сзади

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Höjd på lastgolv: 147 cm
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
17 250 € ≈ 807 300 грн
1994
1 035 983 км
Потужність 370 к.с. (272 кВт) Євро Euro 1 Паливо дизель Вантажопід. 22 000 кг Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
17 950 € ≈ 840 100 грн
1996
350 239 км
Потужність 266 к.с. (196 кВт) Вантажопід. 9 080 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, HARCHIES
Зв'язатися з продавцем
6 300 € ≈ 294 800 грн
1997
648 690 км
Вантажопід. 6 200 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
17 900 € ≈ 837 700 грн
1997
599 472 км
Потужність 310 к.с. (228 кВт) Вантажопід. 11 930 кг Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Handzame
Зв'язатися з продавцем
11 750 € ≈ 549 900 грн
1993
61 838 км
Вантажопід. 14 235 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
17 500 € ≈ 819 000 грн
1997
549 268 км
Паливо дизель Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, 'S-Hertogenbosch
Зв'язатися з продавцем
15 250 € ≈ 713 700 грн
1992
532 742 км
Євро Euro 1 Вантажопід. 13 990 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
11 000 € ≈ 514 800 грн
2011
188 420 км
Євро Euro 4 Паливо дизель Вантажопід. 2 200 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
самоскид IVECO Magirus 240.36
1
8 000 € ≈ 374 400 грн
1992
Євро Euro 1 Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/пневмо Спосіб розвантаження тристороння
Бельгія, Beveren
Зв'язатися з продавцем
18 900 € ≈ 884 500 грн
1996
322 700 км
Потужність 177 к.с. (130 кВт) Паливо дизель Об'єм 6 м³ Колісна формула 4x2 Спосіб розвантаження тристороння
Словенія
Зв'язатися з продавцем
8 500 € ≈ 397 800 грн
1996
826 100 км
Бельгія, Torhout
Зв'язатися з продавцем
11 500 € ≈ 538 200 грн
1997
91 223 км
Потужність 286 к.с. (210 кВт) Євро Euro 2 Паливо дизель Вантажопід. 8 640 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем
7 500 € ≈ 351 000 грн
1999
426 658 км
Бельгія, Torhout
Зв'язатися з продавцем
18 300 € ≈ 856 400 грн
1999
740 789 км
Євро Euro 3 Вантажопід. 10 340 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
11 350 € ≈ 531 200 грн
1996
577 316 км
Вантажопід. 9 880 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
самоскид MAN 33.460
1
24 850 € ≈ 1 163 000 грн
1998
692 225 км
Потужність 460 к.с. (338 кВт) Євро Euro 2 Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження тристороння
Бельгія, Wingene
Зв'язатися з продавцем
12 800 € ≈ 599 000 грн
1993
1 071 134 км
Потужність 430 к.с. (316 кВт) Євро Euro 1 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
24 500 € ≈ 1 147 000 грн
2012
362 202 км
Потужність 360 к.с. (265 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 18 000 кг Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Meer - Hoogstraten
Зв'язатися з продавцем
14 700 € ≈ 688 000 грн
1994
288 253 км
Євро Euro 1 Вантажопід. 18 300 кг Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
13 750 € ≈ 643 500 грн
1986
350 000 км
Потужність 160 к.с. (118 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 3 400 кг Колісна формула 4x4
Бельгія, Gistel (West-Vlaanderen)
Зв'язатися з продавцем