Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension

PDF
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 1 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 2 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 3 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 4 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 5 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 6 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 7 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 8 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 9 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 10 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 11 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 12 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 13 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 14 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 15 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 16 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 17 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 18 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 19 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 20 - Autoline
Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension | Зображення 21 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/21
PDF
14 500 €
Ціна без ПДВ
≈ 704 000 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: MAN
Модель: 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension
Рік випуску: 1991-06
Перша реєстрація: 1991-06
Пробіг: 560 000 км
Вантажопідйомність: 12 750 кг
Власна вага: 13 250 кг
Повна маса: 26 000 кг
Місце розташування: Нідерланди Susteren6603 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: +192041/000
Дата розміщення: понад 1 місяць
Опис
Габаритні розміри: 7,4 м × 2,5 м × 3,05 м
Тип приводу: задній привід
Кузов
Розміри кузова: 4,8 м × 2,33 м × 0,9 м
Двигун
Потужність: 294 к.с. (216 кВт)
Паливо: дизель
Об'єм: 11 967 см³
Кількість циліндрів: 5
Євро: Euro 2
КПП
Тип: механіка
Кількість передач: 16
Осі
Кількість осей: 3
Колісна формула: 6x4
Підвіска: ресора/ресора
Колісна база: 3 850 мм
Спарена гума
Перша вісь: 315/70R22.5, гальма - барабанні
Друга вісь: 315/70R22.5, гальма - барабанні
Третя вісь: 315/70R22.5, гальма - барабанні
Гальма
ABS
Додаткова комплектація
PTO
Додаткове обладнання
Фаркоп
Стан
Стан: уживані
Додаткова інформація
Колір: білий

Додаткова інформація — Самоскид MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension

Російська
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Хидравлика на самосвала
= Další možnosti a příslušenství =

- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Vyklápěcí hydraulika

= Další informace =

Kabina: 26.402, den
Velikost pneumatiky: 315/70R22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 10%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 10%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 10%; Profil pneumatiky vpravo venku: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 5%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 5%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 5%; Profil pneumatiky vpravo venku: 5%
Značka karoserie: IFE
Výška ložné plochy: 157 cm
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Kipphydraulik
- Zugmaul

= Anmerkungen =

= Weitere Optionen und Zubehör =

- Schiebedach

= Weitere Informationen =

Aufbau: 3-Seiten-Kipper
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Schäden: keines

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: 26.402, Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%

Funktionell
Marke des Aufbaus: IFE
Höhe der Ladefläche: 157 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Tipladshydraulik

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: 26.402, day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%

Funktionelle
Karosserifabrikat: IFE
Gulvhøjde i lastrum: 157 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage

Yderligere oplysninger
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics

= Remarks =

= Additional options and accessories =

- Sunroof

= More information =

Bodywork: 3-way tipper
Tipper: Left / Right / Back
Damages: none

= More information =

General information
Cab: 26.402, day

Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%

Functional
Make of bodywork: IFE
Height of cargo floor: 157 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back

Additional information
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
= Más opciones y accesorios =

- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: 26.402, día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%

Funcional
Marca carrocería: IFE
Altura piso de carga: 157 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera

Información complementaria
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Kipin hydrauliikka
- Lehtijousitus
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Hydraulique
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: 26.402, jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%

Pratique
Marque de construction: IFE
Hauteur du plancher de chargement: 157 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière

Informations complémentaires
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Hidraulika kipera
- Lisnata opruga
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Billenőplató-hidraulika
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: 26.402, nap

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 10%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 10%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 5%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 5%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 5%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 5%

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: IFE
A rakodópadló magassága: 157 cm
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Idraulica cassone ribaltabile
- Raccordo
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Cabina: 26.402, giorno
Dimensioni del pneumatico: 315/70R22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 10%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 10%; Profilo del pneumatico interno destro: 10%; Profilo del pneumatico esterno destro: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 5%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 5%; Profilo del pneumatico interno destro: 5%; Profilo del pneumatico esterno destro: 5%
Marca della carrozzeria: IFE
Altezza del piano di carico: 157 cm
Pompa: Sì
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- Open dak

= Meer informatie =

Opbouw: 3-zijdenkipper
Kipper: Links / Rechts / Achter
Schade: schadevrij

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: 26.402, dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%

Functioneel
Merk opbouw: IFE
Hoogte laadvloer: 157 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hydraulika
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: 26.402, dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: IFE
Wysokość podłogi ładowni: 157 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: 26.402, dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%

Funcional
Marca da carroçaria: IFE
Altura do piso da bagageira: 157 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder

Informações adicionais
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Cuplă
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: 26.402, кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%

Функциональность
Марка кузова: IFE
Высота грузового пола: 157 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади

Дополнительная информация
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hydraulika vyklápača
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka

= Ďalšie informácie =

Kabína: 26.402, deň
Veľkosť pneumatiky: 315/70R22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 10%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 10%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 10%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 5%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 5%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 5%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 5%
Značka karosérie: IFE
Výška nakladacej podlahy: 157 cm
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Koppling
- Tippvagnshydraulik

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: 26.402, dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: IFE
Höjd på lastgolv: 157 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom

Ytterligare information
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Damper hidroliği
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
14 000 € ≈ 679 700 грн
Самоскид
1994
744 147 км
Євро Euro 1 Паливо дизель Вантажопід. 15 000 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 000 € ≈ 679 700 грн
Самоскид
1996
329 932 км
Євро Euro 2 Паливо дизель Вантажопід. 14 800 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 990 € ≈ 824 900 грн
Самоскид
1990
801 695 км
Потужність 360 к.с. (265 кВт) Євро Euro 2 Паливо дизель Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Uden
MVI Trucks BV.
16 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 750 € ≈ 473 400 грн
Самоскид
1994
528 262 км
Потужність 421 к.с. (309 кВт) Євро Euro 1 Паливо дизель Вантажопід. 10 880 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
18 950 € ≈ 920 000 грн
Самоскид
1989
268 956 км
Потужність 240 к.с. (176 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 23 000 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 500 € ≈ 801 100 грн
Самоскид
1990
Потужність 370 к.с. (272 кВт) Паливо дизель Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Самоскид
1990
614 897 км
Потужність 300 к.с. (221 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 20 150 кг Колісна формула 8x6 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Самоскид
1989
240 000 км
Потужність 190 к.с. (140 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 9 120 кг Колісна формула 4x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 900 € ≈ 432 100 грн
Самоскид
1989
459 139 км
Євро Euro 2 Паливо дизель Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Uden
MVI Trucks BV.
16 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
19 900 € ≈ 966 100 грн
Самоскид
1994
917 662 км
Потужність 322 к.с. (237 кВт) Євро Euro 1 Паливо дизель Колісна формула 6x6 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
18 000 € ≈ 873 900 грн
Самоскид
1993
472 767 км
Потужність 385 к.с. (283 кВт) Євро Euro 1 Паливо дизель Вантажопід. 8 550 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
27 500 € ≈ 1 335 000 грн
Самоскид
2006
375 532 км
Потужність 280 к.с. (206 кВт) Євро Euro 3 Паливо дизель Вантажопід. 7 500 кг Колісна формула 4x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Самоскид
1990
Потужність 230 к.с. (169 кВт) Євро Euro 1 Паливо дизель Вантажопід. 9 392 кг Колісна формула 4x2
Нідерланди, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
10 000 € ≈ 485 500 грн
Самоскид
1980
516 639 км
Паливо дизель Вантажопід. 15 150 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
15 900 € ≈ 771 900 грн
Самоскид
2003
740 868 км
Потужність 363 к.с. (267 кВт) Євро Euro 2 Паливо дизель Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
15 250 € ≈ 740 400 грн
Самоскид
1992
532 742 км
Євро Euro 1 Вантажопід. 13 990 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Smeets & Zonen
19 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
19 000 € ≈ 922 500 грн
Самоскид
2003
79 152 км
Євро Euro 3 Паливо дизель Вантажопід. 19 250 кг Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
32 500 € ≈ 1 578 000 грн
Самоскид
1989
145 343 км
Паливо дизель
Нідерланди, Roosendaal
Зв'язатися з продавцем
9 500 € ≈ 461 200 грн
Самоскид
1989
884 186 км
Потужність 381 к.с. (280 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 13 000 кг Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/ресора
Нідерланди, Susteren
Stedefra
14 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
13 500 € ≈ 655 400 грн
Самоскид
1990
774 562 км
Потужність 299 к.с. (220 кВт) Паливо дизель Вантажопід. 13 500 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Литва, Dievogala
Baltic Special Machinery Export
16 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем