Самоскид Scania G360 8x4!!Z-Kraan/KIPPER!!









































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця

















Kabina: den
Převodovka
Převodovka: opti-cruise, Automatické
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Funkční
Jeřáb: HMF 1643-Z2, za kabinou
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
Údržba
MOT: zkontrolováno do jun. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: opti-cruise, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kran: HMF 1643-Z2, hinter der Kabine
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: opti-cruise, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Kran: HMF 1643-Z2, bag førerhuset
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
Cab: day
Transmission
Transmission: opti-cruise, Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Crane: HMF 1643-Z2, behind the cab
Tipper: Left / Right / Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: opti-cruise, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Grúa: HMF 1643-Z2, detrás de la cabina
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información financiera
Precio: A petición
Información complementaria
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
Cabine: jour
Transmission
Transmission: opti-cruise, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Grue: HMF 1643-Z2, derrière la cabine
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations financières
Prix: Sur demande
Informations complémentaires
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
Kabin: nap
Sebességváltó
Sebességváltó: opti-cruise, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Funkcionális
Daru: HMF 1643-Z2, a vezetőfülke mögött
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
Cabina: giorno
Trasmissione
Trasmissione: opti-cruise, Automatico
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Funzionale
Gru: HMF 1643-Z2, dietro la cabina
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a giu 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:
-HMF 1643 Z-kraan
-Gijsbertsen kipper
-Milieu kleppen
-Rotator
-Schalen knijper
-Automaat (opticruise)
-8x4
-Airco
etc etc
Origineel NL truck in TOP toestand.
Zum verkauf steht ein Scania G360 8x4 Als z-kran mit kipper.
Der hat neben der genannte optionen folgende extra's:
-HMF 1643 Z2 kran
-Gijsbertsen kipper
-Umweltklappe
-Greifer
-Rotator
-8x4
-Opticruise
-KLIMA
-Camera
etc etc
Orginal NL LKW!!
For sale nice Scania G360 8x4 equipted as a Z-crane/tipper truck.
Besides the meantioned options this truck has following extra's:
-HMF 1643 Z-Crane
-Tipper
-with Hydrobord cover
-8x4
-Automatic gearbox
-Scale squeezer
-Rotator
-Aircondining
-Camera
etc etc
TRUCK IS READY TO WORK! ORIGINAL NL TRUCK!!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: показати контакти
E-mail: показати контакти
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: opti-cruise, Automaat
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Kraan: HMF 1643-Z2, achter de cabine
Kipper: Links / Rechts / Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: opti-cruise, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF 1643-Z2, z tyłu kabiny
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: opti-cruise, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Grua: HMF 1643-Z2, atrás da cabina
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações financeiras
Preço: A pedido
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: opti-cruise, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Кран: HMF 1643-Z2, сзади кабины
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Финансовая информация
Цена: По запросу
Kabína: deň
Prevodovka
Prevodovka: opti-cruise, Automatické
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Funkčné
Žeriav: HMF 1643-Z2, za kabínou
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
Údržba
MOT: skontrolované do jun. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
Hytt: dag
Transmission
Transmission: opti-cruise, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Kran: HMF 1643-Z2, bakom kabinen
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Underhåll
MOT: besiktigat till jun. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Finansiell information
Pris: På begäran