Вантажівка фургон IVECO ML 150 -220, DHOLLANDIA LIFT, BOX 760X250X250 CM, APK 22-07-2025



















































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця






























- Спойлер на покрива
- Vzduchová houkačka
- Dachspoiler
- Lufthorn
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 285X70X19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 5300 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 9520 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHML 20, Heckklappe, 1500 kg
Kennzeichen: 49-BNP-6
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 285X70X19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5300 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9520 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHML 20, læssebagsmæk, 1500 kg
Registreringsnummer: 49-BNP-6
- Κόρνα αέρα
- Air horn
- Roof spoiler
- Spoilers
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 49-BNP-6
Axle configuration
Tyre size: 285X70X19.5
Front axle: Max. axle load: 5300 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 9520 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Functional
Tail lift: DHOLLANDIA DHML 20, tail lift, 1500 kg
Other information
Cargo space outer length: 760 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 250 cm
Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bocina de aire
- Spoiler para el techo
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 285X70X19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5300 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9520 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHML 20, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Matrícula: 49-BNP-6
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Spoiler de toit
- Spoilers
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 285X70X19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5300 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9520 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHML 20, soupape arrière, 1500 kg
Numéro d'immatriculation: 49-BNP-6
- Zračna sirena
- Tetőlégterelő
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Spoilers
= Bijzonderheden =
6194063299
6194063300
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 49-BNP-6
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285X70X19.5
Vooras: Max. aslast: 5300 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 9520 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA DHML 20, achtersluitklep, 1500 kg
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 760 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 250 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Takspoiler
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 285X70X19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5300 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9520 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHML 20, klapa tylna, 1500 kg
Numer rejestracyjny: 49-BNP-6
- Buzina de ar comprimido
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 285X70X19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5300 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9520 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHML 20, monta-cargas, 1500 kg
Número de registo: 49-BNP-6
- Spoiler pavilion
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 285X70X19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5300 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9520 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHML 20, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Регистрационный номер: 49-BNP-6
- Vzduchová húkačka
- Takspoiler
- Tyfon
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 285X70X19.5
Framaxel: Max. axellast: 5300 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 9520 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Baklucka: DHOLLANDIA DHML 20, baklucka, 1500 kg
Registreringsnummer: 49-BNP-6
- Tavan spoyleri