Вантажівка фургон MAN TGL 8.240 Cargolift Laadklep NL Truck APK/TUV 02-2026











































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця























- Euro 3
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Спойлер на покрива
- 4x2
- Euro 3
- Sada do auta
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Registrační číslo: 86-BZX-1
Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 3400 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 5200 kg; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkční
Zadní dveře: Cargolift, zadní dveře, 1500 kg
Údržba
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
- 4x2
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 3
- Ladebordwand mit eigene akku's
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
= Anmerkungen =
MAN TGL 8.240 4X2
Bouwjaar 2006
689.837KM
Cargolift Laadklep
NL Truck APK/TUV 19-02-2026
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 86-BZX-1
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 3400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 5200 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Funktionell
Ladebordwand: Cargolift, Heckklappe, 1500 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- Bilsæt
- Euro 3
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 86-BZX-1
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5200 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Funktionelle
Læssebagsmæk: Cargolift, læssebagsmæk, 1500 kg
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
- Euro 3
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Κιτ αυτοκινήτου
- 4x2
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Car kit
- EURO 3
- Roof spoiler
- Taillift with own batteries
= Remarks =
MAN TGL 8.240 4X2
Bouwjaar 2006
689.837KM
Cargolift Laadklep
NL Truck APK/TUV 19-02-2026
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 86-BZX-1
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 3400 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 5200 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Functional
Tail lift: Cargolift, tail lift, 1500 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- 4x2
- Asientos con suspensión neumática
- Euro 3
- Kit auto
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Comentarios =
MAN TGL 8.240 4X2
Bouwjaar 2006
689.837KM
Cargolift Laadklep
NL Truck APK/TUV 19-02-2026
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: 86-BZX-1
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Funcional
Trampilla elevadora: Cargolift, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Autosarja
- Euro 3
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- 4x2
- EURO 3
- Kit auto
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Remarques =
MAN TGL 8.240 4X2
Bouwjaar 2006
689.837KM
Cargolift Laadklep
NL Truck APK/TUV 19-02-2026
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 86-BZX-1
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5200 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pratique
Trappe de chargement: Cargolift, soupape arrière, 1500 kg
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Euro 3
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Zračni ovjes
- 4x2
- Autós készlet
- Euro 3
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Rendszám: 86-BZX-1
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3400 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5200 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Funkcionális
Hátsó ajtó: Cargolift, hátsó ajtó, 1500 kg
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
- 4x2
- Euro 3
- Kit auto
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Numero di immatricolazione: 86-BZX-1
Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 3400 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 5200 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Funzionale
Portellone posteriore: Cargolift, portellone posteriore, 1500 kg
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
- 4x2
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 3
- Laadklep v.v. eigen accu's
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Spoilers
= Bijzonderheden =
MAN TGL 8.240 4X2
Bouwjaar 2006
689.837KM
Cargolift Laadklep
NL Truck APK/TUV 19-02-2026
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 86-BZX-1
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 3400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 5200 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Functioneel
Laadklep: Cargolift, achtersluitklep, 1500 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Bilsett
- Euro 3
- Luftfjæring
- Takspoiler
- 4x2
- Euro 3
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 86-BZX-1
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5200 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Cargolift, klapa tylna, 1500 kg
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Euro 3
- Kit para automóvel
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 86-BZX-1
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5200 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Funcional
Monta-cargas: Cargolift, monta-cargas, 1500 kg
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Euro 3
- Kit auto
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- 4x2
- Euro 3
- Автомобильный комплект
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 86-BZX-1
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5200 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Cargolift, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Дополнительная информация
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- 4x2
- Euro 3
- Strešný spojler
- Súprava do vozidla
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Registračné číslo: 86-BZX-1
Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 3400 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 5200 kg; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkčné
Zadné dvere: Cargolift, zadné dvere, 1500 kg
Údržba
MOT: skontrolované do feb. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
- 4x2
- Bilsats
- Euro 3
- Luftfjädring
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 86-BZX-1
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 3400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 5200 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Funktionell
Baklucka: Cargolift, baklucka, 1500 kg
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç kiti
- Euro 3
- Havalı süspansiyon
- Tavan spoyleri