Вантажівка шасі DAF FAN CF 330 Euro 6 Chassis cabine met kraanponton! Just 102.023 k















































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





















- Навигационна система
- Navigační systém
- Euro 6
- Navigationssystem
= Anmerkungen =
- Fahrgestell länge: 690 cm
- Fahrgestell höhe: 99 cm
- Zapfwelle
- Ausgestattet mit einem Kran Panton!
- Ideal geeignet zum Aufbau von beispielsweise einem Müllwagen / Abrollkipper
- 9 Tonnen des Vorderachse!
- Nur 102.023 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 33-BKK-1
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Navigationssystem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 33-BKK-1
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Interiør
Antal sæder: 2
Historik
Antal ejere: 1
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Σύστημα πλοήγησης
- Euro 6
- Navigation system
- Warning lights
= Remarks =
- Chassis length: 690 cm
- Chassis height: 99 cm
- PTO
- Equipped with a crane panton!
- Ideally suited for mounting a garbage truck / hooklift truck
- 9 Ton front axle!
- Just 102.023 Km!
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 33-BKK-1
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Interior
Number of seats: 2
History
Number of owners: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Euro 6
- Sistema de navegación
= Comentarios =
- Longitud del chasis: 690 cm
- Altura del chasis: 99 cm
- Toma de fuerza
- ¡Equipado con un grifo panton!
- Ideal para el montaje, por ejemplo, de un camión de basura o de un camión con gancho elevador.
- ¡Eje delantero de 9 toneladas!
- ¡Sólo 102.023 Km!
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: 33-BKK-1
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Historia
Número de propietarios: 1
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Navigointijärjestelmä
- Euro 6
- Système de navigation
= Remarques =
- Longueur du châssis : 690 cm
- Hauteur du châssis : 99 cm
- Prise de force
- Equipé d'un robinet panton !
- Idéal pour le montage, par exemple, d'un camion poubelle / camion à crochet
- Essieu avant de 9 tonnes !
- Seulement 102 023 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 33-BKK-1
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Historique
Nombre de propriétaires: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Navigacijski sustav
- Navigációs rendszer
- Sistema di navigazione
Infotainment
- Navigatie
Overige
- Euro 6
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Chassislengte: 690 cm
- Chassishoogte: 99 cm
- PTO
- Voorzien van een kraanponton!
- Ideaal geschikt voor opbouw van bijvoorbeeld een vuilniswagen / haakarmwagen
- 9 Ton vooras!
- Slechts 102.023 Km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 33-BKK-1
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Navigasjonssystem
- Euro 6
- System nawigacji
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 33-BKK-1
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Historia
Liczba właścicieli: 1
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Euro 6
- Sistema de navegação
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 33-BKK-1
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Interior
Número de bancos: 2
História
Número de proprietários: 1
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Sistem de navigație
- Евро 6
- Сигнальные маяки
- Система навигации
= Примечания =
- Длина шасси: 690 см
- Высота шасси: 99 см
- Гидронасос
- Оснащен краном-пантоном!
- Идеально подходит для монтажа, например, мусоровоза/мультилифта
- Передняя ось 9 тонн!
- Лишь 102 023 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 33-BKK-1
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
История
Количество владельцев: 1
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Navigačný systém
- Euro 6
- Navigationssystem
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 33-BKK-1
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Historik
Antal ägare: 1
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Navigasyon sistemi