Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras

PDF
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 1 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 2 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 3 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 4 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 5 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 6 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 7 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 8 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 9 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 10 - Autoline
Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras | Зображення 11 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/11
PDF
14 950 €
Ціна без ПДВ
≈ 719 100 грн
Зв'язатися з продавцем
Марка: MAN
Модель: TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras
Рік випуску: 2009-03
Перша реєстрація: 2009-03-23
Пробіг: 903 864 км
Вантажопідйомність: 16 900 кг
Власна вага: 10 100 кг
Повна маса: 27 000 кг
Місце розташування: Нідерланди SLIEDRECHT6501 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: 21327
Дата розміщення: 1 серп. 2025 р.
Опис
Зсувний дах
Задні двері
Габаритні розміри: Довжина - 9,25 м, ширина - 2,55 м
Кузов
Розміри кузова: 7,25 м × 2,45 м × 2,4 м
Задні двері
Зсувний дах
Двигун
Потужність: 320 к.с. (235 кВт)
Паливо: дизель
Об'єм: 10 518 см³
Кількість циліндрів: 6
Євро: Euro 5
КПП
Тип: автомат
Осі
Кількість осей: 3
Колісна формула: 6x2
Підвіска: ресора/пневмо
Колісна база: 5 850 мм
Перша вісь: 385/55R22.5, гальма - дискові
Друга вісь: 315/70R22.5, гальма - дискові
Третя вісь: 385/55R22.5, гальма - дискові
Гальма
ABS
Моторне гальмо
Салон і комфорт
Бортовий комп'ютер
Круїз-контроль (темпомат)
Люк
Підігрів дзеркал
Сонцезахисний козирок
Додаткові опції
Кондиціонер
Електросклопідйомники
Підігрів сидінь
Мультимедіа
Автомагнітола: CD
Функції безпеки
Сигналізація
Центральний замок
Обмежувач швидкості
Блокування диференціала
Додаткова комплектація
ASR
Резервуар AdBlue
Стан
Стан: уживані

Додаткова інформація — Вантажівка шторна MAN TGS 26.320 6X2,tautliner,8 tons vooras

Англійська
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Плъзгащ се покрив
- Прозорец на покрива
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Posilovač řízení
- Posuvná střecha
- Robustní motorová brzda
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Edscha Schiebedach
- Geräuscharm
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Schiebedach

= Firmeninformationen =

Homepage: показати контакти
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: BV-VV-64

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 85%; Reifen Profil rechts: 85%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 85%; Reifen Profil rechts: 85%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Servostyring
- Skydetag
- Tagvindue

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BV-VV-64

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 85%; Dækprofil højre: 85%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 85%; Dækprofil højre: 85%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Παράθυρο οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Συρόμενη οροφή
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Aluminium fuel tank
- Catalyst
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Power steering
- Sliding roof
- Sunroof

= Dealer information =

Homepage: показати контакти
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: BV-VV-64

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 85%; Tyre profile right: 85%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 85%; Tyre profile right: 85%
Rear axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Más opciones y accesorios =

- Asientos con suspensión neumática
- Bajo Ruido
- Dirección asistida
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
- Techo solar

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: BV-VV-64

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 85%; Dibujo del neumático derecha: 85%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 85%; Dibujo del neumático derecha: 85%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kattoikkuna
- Liukukatto
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Direction assistée
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension pneumatique
- Toit glissante
- Toit ouvrant

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BV-VV-64

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 85%; Sculptures des pneus droite: 85%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 85%; Sculptures des pneus droite: 85%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Klizni krov
- Krovni prozor
- Niska razina buke
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csúszótető
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szervokormány
- Tetőablak

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap
Rendszám: BV-VV-64

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/55R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 85%; Gumiabroncs profilja jobbra: 85%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 85%; Gumiabroncs profilja jobbra: 85%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/55R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Bassa rumorosità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Tetto scorrevole
- Tettuccio apribile
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Edscha Schuifdak
- Geluidsarm
- Katalisator
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Radio/cd/audio systeem
- Schuifdak
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: показати контакти
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: BV-VV-64

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 85%; Bandenprofiel rechts: 85%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 85%; Bandenprofiel rechts: 85%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring
- Servostyring
- Tak som kan skyves
- Takvindu
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Rozsuwany dach
- Szyberdach
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BV-VV-64

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 85%; Profil opon prawa: 85%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 85%; Profil opon prawa: 85%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Suspensão pneumática
- Teto de abrir
- Travão do motor reforçado
- Vidro do tejadilho

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: BV-VV-64

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 85%; Perfil do pneu direita: 85%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 85%; Perfil do pneu direita: 85%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frână de motor heavy-duty
- Geam de plafon
- Plafon glisant
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Сдвижная крыша
- Стекло на крыше
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BV-VV-64

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 85%; Профиль шин справа: 85%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 85%; Профиль шин справа: 85%
Задний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Nízka hlučnosť
- Posilňovač riadenia
- Posuvná strecha
- Strešné okno
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Skjutbart tak
- Takfönster
- Tystgående

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: BV-VV-64

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 85%; Däckprofil rätt: 85%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 85%; Däckprofil rätt: 85%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Sürgülü tavan
- Tavan camı
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
13 900 € ≈ 668 600 грн
2010
1 078 639 км
Потужність 440 к.с. (323 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
10 950 € ≈ 526 700 грн
2009
902 065 км
Потужність 400 к.с. (294 кВт) Євро Euro 4 Паливо дизель Вантажопід. 15 300 кг Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
вантажівка шторна MAN TGM Euro 6, Sliding roof вантажівка шторна MAN TGM Euro 6, Sliding roof
2
14 000 € ≈ 673 400 грн
2013
739 000 км
Потужність 250 к.с. (184 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 9 925 кг Колісна формула 4x2
Нідерланди, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
10 950 € ≈ 526 700 грн
2008
555 555 км
Потужність 210 к.с. (154 кВт) Євро Euro 4 Паливо дизель Вантажопід. 3 390 кг
Нідерланди, Roosendaal
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2011
921 444 км
Потужність 440 к.с. (323 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Roosendaal
Зв'язатися з продавцем
11 900 € ≈ 572 400 грн
2012
859 000 км
Потужність 598 к.с. (440 кВт) Євро Euro 5 Вантажопід. 16 595 кг Колісна формула 4x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Nijmegen
Prince Trucks
9 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 900 € ≈ 716 700 грн
2009
845 750 км
Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
39 900 € ≈ 1 919 000 грн
2012
505 878 км
Потужність 360 к.с. (265 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 10 415 кг Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Wijchen
Special Trucks B.V.
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
4 750 € ≈ 228 500 грн
2005
640 174 км
Євро Euro 3 Паливо дизель Вантажопід. 6 020 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Susteren
Stedefra
13 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 900 € ≈ 428 100 грн
2013
462 450 км
Потужність 220 к.с. (162 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 1 920 кг Колісна формула 4x2
Нідерланди, Vuren
Зв'язатися з продавцем
7 950 € ≈ 382 400 грн
2005
565 426 км
Потужність 210 к.с. (154 кВт) Євро Euro 3 Паливо дизель Вантажопід. 6 310 кг
Нідерланди, Roosendaal
Зв'язатися з продавцем
14 500 € ≈ 697 400 грн
2011
694 000 км
Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 9 035 кг Колісна формула 4x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Maasdijk
Semtrade B.V.
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
9 900 € ≈ 476 200 грн
2011
396 839 км
Потужність 179 к.с. (132 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 5 225 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Borne
Nijwa Used Trucks
20 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
39 900 € ≈ 1 919 000 грн
2013
485 601 км
Потужність 360 к.с. (265 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 10 720 кг Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Нідерланди, Wijchen
Special Trucks B.V.
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
11 900 € ≈ 572 400 грн
2009
953 599 км
Потужність 309 к.с. (227 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 10 355 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
16 000 € ≈ 769 600 грн
2008
406 000 км
Підвіска ресора/пневмо
Польща, Michalinów
TRUCKTRADER
4 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 900 € ≈ 716 700 грн
2011
816 711 км
Потужність 441 к.с. (324 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 14 690 кг Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Хорватія, Čakovec
TS-PROM, AGENCIJA ZA POSREDOVANJE
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
7 999 € ≈ 384 800 грн
2009
488 335 км
Потужність 156 к.с. (115 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 2 100 кг Колісна формула 4x2
Нідерланди, Nijmegen
Vierboom Trucks B.V.
6 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 900 € ≈ 716 700 грн
2012
1 138 311 км
Потужність 460 к.с. (338 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 6x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
14 950 € ≈ 719 100 грн
2012
504 000 км
Потужність 270 к.с. (198 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 10 400 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо
Нідерланди, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем