Вантажівка тросовий мультиліфт DAF CF 85 CF85.360

















Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





















- Съединение
- Vzduchová houkačka
- Lufthorn
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kobling
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
- Κόρνα αέρα
- Air horn
- Coupling
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering
Max. rear axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
- Bocina de aire
- horquilla
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Corne de l'air
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
- Zračna sirena
- Légkürt
- Raccordo
- Luchthoorn
- Vangmuil
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
- Lufthorn
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
- Cuplă
- Пневматический звуковой сигнал
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
- Vzduchová húkačka
- Koppling
- Tyfon
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning
Max. axellast bak: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information
- Kaplin