Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5

PDF
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 1 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 2 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 3 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 4 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 5 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 6 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 7 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 8 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 9 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 10 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 11 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 12 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 13 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 14 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 15 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 16 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 17 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 18 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 19 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 20 - Autoline
Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5 | Зображення 21 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/21
PDF
Ціна:
за запитом
Запитати ціну
Зв'язатися з продавцем
Марка: Mercedes-Benz
Рік випуску: 2010-04
Перша реєстрація: 2010-04-09
Пробіг: 497 700 км
Вантажопідйомність: 22 400 кг
Власна вага: 17 600 кг
Повна маса: 40 000 кг
Місце розташування: Італія Lonato del Garda (BS)7210 км до "United States/Columbus"
Номер у стоці продавця: 300416142
Дата розміщення: 21 трав. 2025 р.
Опис
Паливний бак: 300 л
Двигун
Потужність: 510 к.с. (375 кВт)
Паливо: дизель
Об'єм: 15 928 см³
Євро: Euro 5
КПП
Тип: механіка
Осі
Кількість осей: 4
Колісна формула: 8x6
Підвіска: ресора/ресора
Спарена гума
Гальма
ABS
Ретардер
Салон і комфорт
Сонцезахисний козирок
Додаткові опції
Кондиціонер
Електросклопідйомники
Функції безпеки
Центральний замок
Блокування диференціала
Оптика
Протитуманні фари
Додаткова комплектація
PTO
Резервуар AdBlue
Стан
Стан: уживані
Додаткова інформація
Колір: червоний

Додаткова інформація — Самоскид Mercedes-Benz Actros 4151 Actros 4151K V8 KIPPER 19cbm 8x6 EU5

Англійська
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Anmerkungen =

Mercedes Benz 4151K V8
Muldenkipper 19cbm
8x6
Differentialsperre
blattgefedert
13T AP-Achsen
Manualgetriebe
Retarder
Euro 5
zGG 40.000kg - Nutzlast 22.400kg
Total-Länge LKW 8.84m
Radstand 4.60m
Reifen 80%
300L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Financial information
Price: On request
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Sospensione balestra

MERCEDES BENZ ACTROS 4151K V8
anno 04/2010
km 497.700
ribaltabile posteriore 19mc
8x6
bloccaggio differenziale
balestrato
assali 13Ton
cambio manuale
Retarder
Euro 5
PTT 40.000kg - portata 22.400kg
lunghezza totale del veicolo 8.84m
passo 4.60m
gomme 80%
serbatoio 300L
visiera parasole
fari fendinebbia
lampeggianti
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Bladfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
95 000 € ≈ 4 536 000 грн
2009
322 040 км
Італія, Cuneo
Зв'язатися з продавцем
78 000 € ≈ 3 725 000 грн
2008
480 215 км
Італія, Cuneo
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2009
230 310 км
Потужність 190 к.с. (140 кВт) Євро Euro 4 Паливо дизель Вантажопід. 3 790 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Італія, LONATO DEL GARDA (BS)
Зв'язатися з продавцем
62 000 € ≈ 2 961 000 грн
2010
240 000 км
Потужність 520 к.с. (382 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 16 450 кг Об'єм 24,23 м³ Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження задня
Італія, Peveragno (CN)
Зв'язатися з продавцем
48 000 € ≈ 2 292 000 грн
2010
475 000 км
Потужність 336 к.с. (247 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо Спосіб розвантаження тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
95 000 € ≈ 4 536 000 грн
2011
525 000 км
Потужність 361 к.с. (265 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/пневмо Спосіб розвантаження тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
69 030 € 135 000 BGN ≈ 3 296 000 грн
2010
460 000 км
Потужність 410 к.с. (301 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 20 000 кг Колісна формула 8x4
Болгарія
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2010
305 000 км
Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 6x4 Спосіб розвантаження задня
Туреччина, GÖLBAŞI/ ANKARA
Зв'язатися з продавцем
59 000 € ≈ 2 817 000 грн
2011
245 000 км
Італія
Зв'язатися з продавцем
61 400 € ≈ 2 932 000 грн
2010
533 046 км
Потужність 455 к.с. (334 кВт) Паливо дизель Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора Марка кузова Dautel Спосіб розвантаження тристороння
Хорватія, Zagreb
Зв'язатися з продавцем
48 400 € ≈ 2 311 000 грн
2010
474 000 км
Потужність 440 к.с. (323 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Об'єм 12,63 м³ Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження двостороння
Сербія, Novi Sad
Зв'язатися з продавцем
48 400 € ≈ 2 311 000 грн
2010
474 000 км
Потужність 440 к.с. (323 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Об'єм 12,63 м³ Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження двостороння
Угорщина, Budapest
Зв'язатися з продавцем
46 000 € ≈ 2 197 000 грн
2009
233 000 км
Потужність 381 к.с. (280 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження тристороння
Італія, San Cipriano Picentino (SA)
Зв'язатися з продавцем
44 700 € ≈ 2 134 000 грн
2010
488 130 км
Євро Euro 5 Вантажопід. 12 540 кг Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора
Бельгія, Bree
Зв'язатися з продавцем
61 400 € ≈ 2 932 000 грн
2010
533 046 км
Потужність 455 к.с. (334 кВт) Паливо дизель Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора Марка кузова Dautel Спосіб розвантаження тристороння
Угорщина, Budapest
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2010
451 000 км
Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 6x2 Підвіска пневмо/пневмо
Франція, Limay
Зв'язатися з продавцем
42 000 € ≈ 2 006 000 грн
2011
226 000 км
Потужність 300 к.с. (221 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 8 221 кг Об'єм 7,41 м³ Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Італія, San Lorenzo
Зв'язатися з продавцем
49 900 € ≈ 2 383 000 грн
2010
239 000 км
Потужність 410 к.с. (301 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Об'єм 8,45 м³ Колісна формула 6x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження двостороння
Польща, Bodzentyn
Зв'язатися з продавцем
46 900 € ≈ 2 239 000 грн
2010
474 000 км
Потужність 440 к.с. (323 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Об'єм 12,63 м³ Колісна формула 8x4 Підвіска ресора/ресора Спосіб розвантаження двостороння
Польща, Bodzentyn
Зв'язатися з продавцем
55 910 € 239 000 PLN ≈ 2 670 000 грн
2010
720 000 км
Колісна формула 8x6
Польща, Gdańsk
Зв'язатися з продавцем