Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4

PDF
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 - Autoline
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 | Зображення 1 - Autoline
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 | Зображення 2 - Autoline
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 | Зображення 3 - Autoline
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 | Зображення 4 - Autoline
Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4 | Зображення 5 - Autoline
Зацікавилися оголошенням?
1/5
PDF
821 000 €
Ціна без ПДВ
≈ 39 410 000 грн
1 009 830 €
Ціна з ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка: Volvo
Модель: Copma ZDS 5 4x4
Рік випуску: 2024
Пробіг: 10 км
Повна маса: 18 000 кг
Місце розташування: Польща Kopaliny7546 км до "United States/Columbus"
Дата розміщення: 9 черв. 2025 р.
Autoline ID: ZU42313
Опис
Габаритні розміри: 8 м × 2,5 м × 4 м
Двигун
Марка: Volvo
Тип: рядний
Потужність: 330 к.с. (243 кВт)
Паливо: дизель
Турбо
Інтеркулер
Євро: Euro 6
КПП
Реверс
Осі
Кількість осей: 2
Колісна формула: 4x4
Підвіска: пневмо/пневмо
Перша вісь: гальма - дискові
Друга вісь: гальма - дискові
Гальма
VEB
Моторне гальмо
Додаткова комплектація
Кран-маніпулятор
Додаткове обладнання
Скринька для інструментів
Фаркоп
Стан
Стан: новий
Гарантія: 1 рік
Додаткова інформація
Колір: жовтий

Додаткова інформація — Нова вантажівка майстерня Volvo Copma ZDS 5 4x4

Англійська
Technical parameters of the chassis of the special vehicle with accessories
Brand new Volvo vehicle chassis manufactured no earlier than 2023 .

• Total vehicle length after bodywork up to 10,000 mm.
• Total vehicle height after bodywork up to 3,990 mm.
• Total vehicle width after bodywork up to 2,540 mm.
• Permissible Gross Vehicle Weight up to 20,000 kg.
• Technical Permissible Weight of Vehicles in the set 40,000 kg.
• EURO 6 emission standard with SCR, DPF.
• Vehicle axle designation; 4x4.
• Number of people in the cabin – 2 (driver + passenger)
• Cab colour RAL 1021
• Central locking with remote control (2 sets of keys), auto - alarm
• Air conditioning
• Radio with Bluetooth phone connection and additional USB input
• Marker lamps on the sides and back
• Winch at the front of the vehicle ( 7 T )
• The vehicle is equipped with fire extinguishing devices and external emergency stop switches.

Żuraw - model 78.3

Pick-up truck crane
Three working zones – 360°, 180° left side; 180° Right Side

• The curb weight of the crane is about 940 kg.
• Crane rotation angle 370 O.
• Radio control.
• The standard color of the crane is yellow.
• Lifting capacity 670 kg at 9.20 m.
• Maximum load capacity of 3280 kg at a distance of 2.0 m.
• Crane approval for operation by UDT or TDT.

Measurement pantograph (mounted on the roof of the vehicle cabin):

• Railway measurement pantograph mounted above the driver's cab.
• Active measurement while driving - driving speed up to 10 km/h - measurement without mains voltage.
• Measurement of the height of the overhead contact wire, reading visible on the electronic display mounted on the roof of the rail vehicle.
• A measuring strip mounted on a pantograph head for measuring the slip of the measuring wire.
• Pantograph lifting – pneumatic.
• Pneumatic panel for automatic control of the contact force of the pantograph to the traction wire.
• The pantograph is mounted on 4 insulators.
• Contact wire clamping force up to 20 daN.

Telescopic working platform.

• Metal railings in RAL 1021.
• Platform width up to 1,600 mm.
• Platformer length up to 3,500 mm.
• 360° rotation angle.
• Deck load: 450 kg including 4 people.
• Lifting height from rail level to platform edge minimum 7,000 mm.
• Lifting and lowering of the platform in the longitudinal axis of the vehicle up to 6,500 mm from rail level without having to extend the supports when working on the platform.
• Lateral platform overhang for vehicle axle up to 6,500 mm.
• Possibility of emergency lowering of the platform to the transport position.
• Stop button on the control panels.
• Controlling the platform via radio.
• Lighting of the platform and the work area.
• Average illuminance at the level of the platform floor 50 Lx obtained from LED lamps, direct voltage 24V.
• Pneumatic socket with high-pressure air (6 bar) mounted in the platform basket.
• 230 V socket mounted in the platform basket.
• Foldable safety barriers up to a height of 1,100 mm.
• Approval of the platform for operation by the Office of Technical Inspection or TDT.

Two-way vehicle equipped with hydrostatic rail travel:

• The set is adapted to run on railway and tram tracks with a width of 1,435 mm, maximum cant of 180 mm, minimum curve radius of 45 m.
• Railway wheel diameter 415 mm.
• The front arm of the track driving system is a single-axle arm, an arm with two hydrostatic motors.
• Rear swivel bogie, four-wheeled swivel with two hydrostatic motors.
• Railway wheel profile adapted to the requirements of the railway manager in Poland,
• Rail wheel rims replaceable, optionally (at an extra charge) adapters that allow you to change the track width up to 1520 mm.
• Maximum track speed up to 30 km/h in both directions.
• A speedometer for track driving.
• Track control panel mounted in the driver's cab to control track driving.
• A radio control unit for track driving that allows the driver to control the driving on the track outside the vehicle cabin (in this option - speed limit to 5 km).
• 24 V DC electrical installation.
• Emergency hydraulic pump for lifting trolleys.
• Railway wheel drive – hydrostatic transmission independent of the vehicle's wheels, driven by separate hydraulic motors, 4 hydrostatic motors.
• A camera that provides visibility to the rear of the vehicle when driving in reverse on the track.
• Cameras to provide visibility to the bogies when rerailing and driving on the track.
• Rail bogie wheel lighting.
• Derailment and derailment of a vehicle at a 4 m wide road crossing.
• Control the drive system from a 7-inch display mounted in the vehicle cabin.
• Rubber wheels of the vehicle raised at least 50 mm above the track railhead.
• Rear carriage swivel angle 90°.
Contact: показати контакти
Показати весь коментар
Parametry techniczne podwozia pojazdu specjalnego wraz z osprzętem
Fabrycznie nowe podwozie pojazdu Volvo wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku .

• Całkowita długość pojazdu po zabudowie do 10 000 mm.
• Całkowita wysokość pojazdu po zabudowie do 3.990 mm.
• Całkowita szerokość pojazdu po zabudowie do 2.540 mm.
• Dopuszczalna Masa Całkowita Pojazdu do 20 000 kg.
• Techniczna Dopuszczalna Masa Pojazdów w zestawie 40.000 kg.
• Norma emisji spalin EURO 6 z SCR, DPF.
• Oznaczenie osi pojazdu; 4x4.
• Ilość osób w kabinie – 2 (kierowca + pasażer)
• Kolor kabiny RAL 1021
• Centralny zamek z pilotem (2 komplety kluczyków), auto - alarm
• Klimatyzacja
• Radio z możliwością podłączenia telefonu bluetooth i dodatkowym wejściem USB
• Lampy obrysowe po bokach i z tyłu
• Wciągarka z przodu pojazdu ( 7 T )
• Pojazd wyposażony w urządzenia gaśnicze i wyłączniki awaryjne zewnętrzne.

Żuraw - model 78.3

HDS Kolejowy
Trzy strefy robocze – 360°, 180° lewa strona; 180° prawa strona

• Masa własna żurawia około 940 kg.
• Kąt obrotu żurawia 370 O .
• Sterowanie radiowe.
• Standardowy kolor żurawia – żółty.
• Udźwig 670 kg na 9,20 m.
• Maksymalny udźwig 3280 kg na odległości 2,0 m.
• Dopuszczenie żurawia do pracy przez UDT lub TDT.

Pantograf pomiarowy (zamontowany na dachu kabiny pojazdu):

• Pantograf pomiarowy, kolejowy zamontowany nad kabiną kierowcy.
• Aktywny pomiar podczas jazdy - prędkość jazdy do 10 km / h - pomiar bez napięcia w sieci.
• Pomiar wysokości położenia przewodu trakcyjnego, odczyt widoczny na wyświetlaczu elektronicznym zamontowanym na dachu pojazdu szynowego.
• Listwa pomiarowa zamontowana na ślizgaczu pantografu do pomiaru osuwu drutu pomiarowego.
• Podnoszenie pantografu – pneumatyczne.
• Tablica pneumatyczna do automatycznego sterowania siłą docisku pantografu do dru-tu trakcyjnego.
• Pantograf posadowiony na 4 izolatorach.
• Siła docisku do drutu jezdnego do 20 daN.

Teleskopowy pomost roboczy.

• Barierki metalowe w kolorze RAL 1021.
• Szerokość pomostu do 1.600 mm.
• Długość pomostu do 3.500 mm.
• Kąt obrotu 360°.
• Obciążenie pomostu: 450 kg w tym 4 osoby.
• Wysokość podnoszenia od poziomu szyny do krawędzi podestu minimum 7.000 mm.
• Podnoszenie i opuszczanie pomostu w osi wzdłużnej pojazdu do 6.500 mm od poziomu szyny bez konieczności wystawiania podpór podczas pracy na pomoście.
• Boczny wysięg pomostu do osi pojazdu do 6.500 mm.
• Możliwość awaryjnego opuszczania pomostu do pozycji transportowej.
• Przycisk Stop na pulpitach sterujących.
• Sterowanie pomostem za pomocą radia.
• Oświetlenie pomostu oraz pola pracy.
• Średnie natężenie oświetlenia na poziomie podłogi pomostu 50 Lx uzyskane z lamp dio-dowych, napięcie stałe 24V.
• Gniazdo pneumatyczne z powietrzem pod wysokim ciśnieniem (6 bar) zamontowane w koszu podestu.
• Gniazdo 230 V montowane w koszu podestu.
• Składane bariery ochronne do wysokości 1.100 mm.
• Dopuszczenie podestu do pracy przez UDT lub TDT.

Pojazd dwudrogowy wyposażony w hydrostatyczny układ jazdy po szynach:

• Zestaw przystosowany do jazdy po torach kolejowych i tramwajowych o szerokości 1.435 mm, maksymalnej przechyłce toru 180 mm, minimalnym promieniu łuku 45 m.
• Średnica kół kolejowych 415 mm.
• Przednie ramię układu jazdy po torze jest ramieniem jednoosiowym ramię z dwoma sil-nikami hydrostatycznymi.
• Tylny wózek obrotowy , skrętny czterokołowy z dwoma silnikami hydrostatycznymi.
• Profil kół kolejowych dostosowany do wymagań zarządcy kolejowego w Polsce,
• Obręcze kół szynowych wymienne, opcjonalnie (za dopłatą) adaptery umożliwiające zmianę rozstawu kół szynowych do szerokości 1520 mm.
• Maksymalna prędkość po torze do 30 km/h w obu kierunkach.
• Prędkościomierz do jazdy po torze.
• Pulpit sterowniczy do jazdy po torze zamontowany w kabinie kierowcy umożliwiający ste-rowanie jazdą po torze.
• Radiowy sterownik do jazdy po torze umożliwiający kierowcy sterowanie jazdą po torze poza kabiną pojazdu (w tej opcji - ograniczenie prędkości do 5 km).
• Instalacja elektryczna 24 V prądu stałego.
• Awaryjna pompa hydrauliczna do podnoszenia wózków.
• Napęd kół kolejowych – przekładnia hydrostatyczna niezależna od kół pojazdu napędzana oddzielnymi silnikami hydraulicznymi, 4 silniki hydrostatyczne.
• Kamera zapewniająca widoczność do tyłu pojazdu podczas jazdy tyłem po torze.
• Kamery zapewniające widoczność na wózki podczas wkolejania się i jazdy po torze.
• Oświetlenie kół wózka szynowego.
• Wykolejenie i wykolejenie pojazdu na przejeździe drogowym o szerokości 4 m.
• Sterowanie układem jazdy z 7-calowego wyświetlacza zamontowanego w kabinie pojazdu.
• Koła gumowe pojazdu uniesione co najmniej 50 mm ponad główkę szyny toru.
• Kąt obrotu wózka tylnego 90°.

Kontakt: показати контакти
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Поради з безпеки
Перевірка продавця

Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.

Перевірка ціни

Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.

Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.

Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.

Сумнівна передоплата

Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.

До різновидів даного шахрайства можуть належати:
  • Переказ передоплати на карту
  • Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
  • Переказ на рахунок «довіреної особи»
  • Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
  • Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
  • Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
  • Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
  • Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Знайшли шахрая?
Повідомте нам
Поради з безпеки
PDF
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
1 410 000 € ≈ 67 680 000 грн
2025
Колісна формула 4x2 Підвіска пневмо/пневмо
Польща, Kopaliny
Copma Polska Sp. z.o.o
Зв'язатися з продавцем
221 000 € ≈ 10 610 000 грн
2020
10 000 км
Потужність 180 к.с. (132 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 1 100 кг Колісна формула 4x2
Польща, Bochnia
Copma Polska Sp. z.o.o
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2025
Потужність 160 к.с. (118 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 4 500 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Україна, М.київ
PEGAS ST
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
нова вантажівка майстерня IVECO Daily 70C16 H 3.0 D нова вантажівка майстерня IVECO Daily 70C16 H 3.0 D нова вантажівка майстерня IVECO Daily 70C16 H 3.0 D
3
Ціна за запитом
2025
Потужність 160 к.с. (118 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Вантажопід. 4 000 кг Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Україна, М.київ
PEGAS ST
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем
8 200 € ≈ 393 600 грн
2004
96 849 км
Потужність 150 к.с. (110 кВт) Колісна формула 4x2
Польща, Bogucin
GEO-MACHINERY
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
2024
Євро Euro 5 Паливо дизель
Україна, Київ
«ТОВ СПЕЦТЕХНОЦЕНТР»
10 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
26 950 € ≈ 1 294 000 грн
2019
210 134 км
Потужність 163 к.с. (120 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2
Сербія, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Зв'язатися з продавцем
26 950 € ≈ 1 294 000 грн
2019
210 134 км
Потужність 163 к.с. (120 кВт) Євро Euro 6 Паливо дизель Колісна формула 4x2
Угорщина, Budapest
Laslo Truck
11 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
нова вантажівка майстерня Isuzu FVR нова вантажівка майстерня Isuzu FVR нова вантажівка майстерня Isuzu FVR
3
Ціна за запитом
Китай, Jingmen Shi
Fire Trucks 4 Africa
13 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
21 900 € ≈ 1 051 000 грн
2010
81 186 км
Потужність 252 к.с. (185 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Колісна формула 4x2 Підвіска ресора/ресора
Німеччина, Wendelstein
Auto Ungar GmbH & Co. KG
13 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
12 000 € ≈ 576 000 грн
2001
355 986 км
Підвіска ресора/пневмо
Чехія, Kamenice nad Lipou
SIX FIGURES s.r.o
5 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
Ціна за запитом
Китай, Wu Han Shi
Fire Trucks 4 Africa
13 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
49 900 € ≈ 2 395 000 грн
2012
122 506 км
Потужність 238 к.с. (175 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель Вантажопід. 13 500 кг Об'єм 18,62 м³ Колісна формула 4x4 Підвіска ресора/ресора
Німеччина, Sottrum
Nutzfahrzeuge 2000 GmbH
16 років на Autoline
Зв'язатися з продавцем
4 650 € ≈ 223 200 грн
2015
263 632 км
Потужність 109 к.с. (80 кВт) Євро Euro 5 Паливо дизель
Литва, Radviliškis
Mkauto.lt
2 роки на Autoline
Зв'язатися з продавцем