Вантажівка шасі Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV










































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



















- Диференциал с контролирано приплъзване
- Diferenciál s brzdou
- Uzávěrka diferenciálu
= Další informace =
Převodovka: Allison, Automatické
Kabina: den
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Registrační číslo: 97-BBT-7
- Hinterachse Liftachse
- Hinterachse Luftfederung
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
= Anmerkungen =
Länge Chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder
= Weitere Informationen =
Getriebe: Allison, Automatik
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Kennzeichen: 97-BBT-7
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Allison, Automatisk
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Registreringsnummer: 97-BBT-7
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Κλείδωμα διαφορικού
- Differential lock
- Rear axle air suspension
- Rear axle lift axle
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
Length chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Transmission: Allison, Automatic
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Registration number: 97-BBT-7
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
= Más información =
Transmisión: Allison, Automático
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Matrícula: 97-BBT-7
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Tasauspyörästön lukko
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
= Plus d'informations =
Transmission: Allison, Automatique
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Numéro d'immatriculation: 97-BBT-7
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Differenciálzár
- Szabályozott önzáró differenciálmű
= További információk =
Sebességváltó: Allison, Automatikus
Kabin: nap
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Rendszám: 97-BBT-7
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
= Ulteriori informazioni =
Trasmissione: Allison, Automatico
Cabina: giorno
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Numero di immatricolazione: 97-BBT-7
- Achteras liftas
- Achteras luchtvering
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
= Bijzonderheden =
Lengte chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Transmissie: Allison, Automaat
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Kenteken: 97-BBT-7
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
= Więcej informacji =
Pędnia: Allison, Automat
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Numer rejestracyjny: 97-BBT-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
= Mais informações =
Transmissão: Allison, Automática
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Número de registo: 97-BBT-7
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Diferențial cu patinare controlată
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Регистрационный номер: 97-BBT-7
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Uzávierka diferenciálu
= Ďalšie informácie =
Prevodovka: Allison, Automatické
Kabína: deň
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Registračné číslo: 97-BBT-7
- Differentiallås
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Transmission: Allison, Automatisk
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Registreringsnummer: 97-BBT-7
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Kontrollü diferansiyel kilidi