Вантажівка тросовий мультиліфт DAF CF 85.510 HOLLAND MANUAL ONLY 402.000 km

























Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




















- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Luftfederung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 7800 kg
Funktionell
Marke des Aufbaus: NCH
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 7800 kg
Funktionelle
Karosserifabrikat: NCH
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Spotlights
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 7800 kg
Functional
Make of bodywork: NCH
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 7800 kg
Funcional
Marca carrocería: NCH
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 7800 kg
Pratique
Marque de construction: NCH
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 7800 kg
Functioneel
Merk opbouw: NCH
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Reflektory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: NCH
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 7800 kg
Funcional
Marca da carroçaria: NCH
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 7800 kg
Функциональность
Марка кузова: NCH
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Reflektory
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Luftfjädring
- Spotlights
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 7800 kg
Funktionell
Fabrikat av karosseri: NCH
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Spot lambaları