Вантажівка тросовий мультиліфт GINAF X 4243 TS













Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





















Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Federung: hydraulische Federung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Affjedring: hydraulisk affjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Suspension: hydraulic suspension
General condition: average
Damages: none
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Suspensión: suspensión hidráulica
Estado general: medio
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Suspension: suspension hydraulique
État général: moyen
Dommages: aucun
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Vering: hydraulische vering
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Vering: hydraulische vering
Algemene staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Stan ogólny: średnio
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Suspensão: suspensão hidráulica
Estado geral: média
Danos: nenhum
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Подвеска: гидравлическая подвеска
Общее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Fjädring: hydraulisk fjädring
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information