

Новий самоскид Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 Meiller tipper (15 units)

























































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця





















- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Blattfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Neuer Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER Kipper mit Schlafkabine ab Lager lieferbar.
Motor OM460, 6-Zylinder-Reihenmotor, 12,8 l, 394 PS
Motorausführung, Euro III
Tank, 290 l, links, 650 x 565 x 950 mm, Stahl
Vordere Feder, 7,5 t, 4-Blatt
Hintere Feder, 2 x 16,0 t
Doppelscheibenkupplung
Liege, unten
MEILLER Classic Hinterkipper H436, 20 cbm, HARDOX-Boden.
15 Einheiten direkt ab Lager lieferbar. Kontaktieren Sie unsere Verkaufsabteilung für weitere Informationen.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
Brand new Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER tipper with sleeper cabin available from stock.
Eng. OM460,inline 6, 12.8 l, 394hp
Engine version, Euro III
Tank, 290 l, left, 650 x 565 x 950 mm, steel
Front spring, 7.5 t, 4-leaf
Rear spring, 2 x 16.0 t
Double disc clutch
Bunk bed
MEILLER Classic rear tipper H436, 20 cbm, HARDOX floor.
15 units directly available from stock. Contact our sales department for more information.
= More information =
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg
- Cabina de dormir
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Suspension de feuille
= Remarques =
Nouvelle benne Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER avec cabine couchette disponible en stock.
Ing. OM460, 6 cylindres en ligne, 12,8 l, 394 ch
Version moteur, Euro III
Réservoir, 290 l, gauche, 650 x 565 x 950 mm, acier
Ressort avant, 7,5 t, 4 lames
Ressort arrière, 2 x 16,0 t
Embrayage double disque
Lit superposé
Benne arrière MEILLER Classic H436, 20 cbm, plancher HARDOX.
15 unités directement disponibles sur stock. Contactez notre service commercial pour plus d’informations.
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Slaapcabine
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg
- Førerhus med soveplass
- Kabina sypialna
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
- Cabina c/cama
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg
- Suspensie pe arcuri
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/80 R 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg
- Yaprak yaylı süspansiyon